خانومــِ چــپــــ دســــتـــ
خانومــِ چــپــــ دســــتـــ

خانومــِ چــپــــ دســــتـــ

2 . آخیش !

سلام

بعد از یه مسافرت ِ بسیار طولانی و البته خسته کننده برگشتم خونه

دیگه این روزای آخر حسابی کلافه شده بودم

اول قرار بود فقط برم تهران و بعد ِ چند روز برگردم ، بعد به علت یه سری چیزا رفتم کرج و و دوباره بعد ِ رفتن به تهران مجبور شدیم برگردیم کرج و خلاصه اینجوری شد که 12 روز خونه نبودم .

نمی شه گفت خوش گذشت .

از لحاظ آب و هوایی که اصلا خوب نبود . هوای خشک تهران و کرج برام خیلی غیرقابل تحمل بود . مجاری تنفسیم می سوخت تو اون هوا !! وقتی برگشتیم شمال نفس راحت کشیدم . اینجا به آب و هوای مرطوب عادت کردم ، هر وقت می رم اون ورا برام سخت می شه .

دوس داشتم وقتی می رم تهران چندتا از بچه ها رو ببینم که البته خونه ی داداشم نرفتم و جور نشد . یعنی باهاشون صحبت کرده بودم و قرار شد هر وقت رفتم اونجا بگم بهشون . حیف که نشد . ان شاالله یه وقت دیگه .

دوباره 8 شهریور قراره بریم تهران برای عروسی یکی از آشنایان !!!

همین دیگه

حرف خاصی نداشتم :)

:: یاعلی ::